Lijmkam.nl

Lijmkam.nl

Voor de specialist én de doe-het-zelver is Lijmkam.nl de online shop. Stukke goedkoper dan de traditionele bouwmarkt, bekende merken en minder bekende merken, maar altijd van hoge kwaliteit. Wil je aan de slag met je tegelklus dan ben je hier aan het juist adres. Levering uit voorraad!
tegels handgereedschap gereedschap
9,6
Filter 1500 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1496 met beschrijving

• Johan
    Review voor Lijmkam.nl

Johan is een topper, erg beleefd en heel behulpzaam tijdend de telefoongesprekken. Door hem kreeg ik mijn bestelling op tijd binnen!

• Sander

Snel geleverd werkt goed

• Hoe beoordeel je Lijmkam.nl?

• Mario Van der meulen
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

Snelle levering 👍wordt gebeld over het product dat het een andere merk was die besteld had was er niet als ik dat goed vond 👍

• Henny
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

Fijne site om te shoppen, levering en kwaliteit van goederen top.

• Maurice Lekkerkerker

• Rob

Snelle levering.

• Tim
    Review voor Lijmkam.nl

Goed telefonisch geholpen en meegedacht zodat er een snelle verzending mogelijk was.

• Dave van Roij

Snelle service goede kwaliteit

• Jay Nathe
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

niet geleverd zoals op de foto moest aflopend zijn

Antwoord van Lijmkam.nl

Goedendag

Ik zag uw review net even binnenkomen vandaar dat ik u hier even een mail over stuur van de uitleg van de proefstukken

We vinden het wel vervelend dat u hier een andere verwachting bij had omdat de afbeelding van het product dat u heeft bekeken een afschot profiel is

We bieden deze proefstukken voor de klanten aan dat ze eerst een paar kleine stukjes van de kleur bij hun tegel kunnen houden om hier bij een passende kleur te vinden. We bieden deze stuks zo goed koop mogelijk aan met de verzenden kosten die worden gemaakt zo dat de klant geen niet de meteen aan het duurder transport zit en zeker weet dat de kleur goed is

Ik verwacht dat u bij de afschot profielen heeft bekeken gehad en daar de stukjes heeft aangevraagd maar dit is echt alleen voor de kleur te bepalen niet dat we stukjes van het afschot profiel op sturen vandaar dat de stukje niet aflopend zijn.

Dit is ook niet te doen omdat het stukjes van 2-3 cm zijn en je hier de schuinte van een afschot profiel niet goed te zien is dan. Als we dit moeste doen moeten we stukje op sturen van 15 cm die per stuk 20 euro gaan kosten en hier duren profielen voor moeten verzagen. Dit is helaas niet mogelijk.

hopelijk kan u uw review nog aanpassen bedankt

• Ab
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

Netjes en snel afgeleverd. Prima product.

• Sabine Bolk
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

Snelle levering en leuke kleuren

• Julian Igel
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

Snel geleverd en gebeld dat het product klaar lag voor ophalen. Jammer dat er geen

• Tark Alrhal

Beste

• Patricia Timmerman

Geweldige service , snel verzonden

• Fam Delgado dos Santos
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

Fijne communicatie en flexibel opgesteld

• Ruud
    Review voor Lijmkam.nl

Super goed geregeld, snel en goed contact met Johan. Top service!

• E Taskin

Snel en duidelijk . Een prachtig artikel

• Lilian Mous
    Geverifieerde klant van Lijmkam.nl

Was niet voldoende voorradig , keurig telefonisch op de hoogte gebracht en uitleg gekregen hoe het verder zou gaan. Zeer netjes en alles verlopen zoals uitgelegd. Kreeg zelfs nog een telefoontje met de bevestiging alvorens het verstuurd werd. Een echte aanrader .